Skip to main content

Three people (Or is it four?),

Auf dem Plakat wird typografisch gestaltet der Titelschriftzug "In the Making of Nothing but Sense" zweimal wiederholt: Einmal umlaufend am äußeren Rand, einmal innen umlaufend in kleinere Schriftgröße. Die Schrift rahmt in der Mitte eine weiße recht
Auf dem Plakat wird typografisch gestaltet der Titelschriftzug "In the Making of Nothing but Sense" zweimal wiederholt: Einmal umlaufend am äußeren Rand, einmal innen umlaufend in kleinere Schriftgröße. Die Schrift rahmt in der Mitte eine weiße recht © Promo

not free and not trapped.

In a confined space, which has lost its exterior

and thus loses all meaning.

The experience of meaning remains only in doing.

One cleans. One plays. One works.

That is all that remains.

More does not come.

(At least it's funny.)

Was there ever anything more?
Participating artists
Philip Hauser
Michel Brzozowski
Roland Eisner
Antonia Regis
Kathrin Reindl
Melina
Iuliia Volokhina
Events
Datum
Theater Verlängertes Wohnzimmer
Datum
Theater Verlängertes Wohnzimmer
Datum
Theater Verlängertes Wohnzimmer
Datum
Theater Verlängertes Wohnzimmer